מהו האינטרנט המהיר בישראל

מה אנחנו מחפשים באינטרנט? מהירות גלישה ויציבות שתאפשר גלישה רציפה ללא נפילות וניתוקים. כיום, מהירות הגלישה היא אינדיקציה לגלישה איכותית. אם פעם התלהבנו מגלישה במהירות 100 מגה, היום אנו כבר שואפים ליותר והאינטרנט המהיר הולך ותופס תאוצה.

בבית אנו משתמשים בכמה מכשירים, טלפונים חכמים, צופים בסדרות  ומאזינים למוזיקה בסטרימינג ומעלים תכנים ברשתות החברתיות. כך שקיומו של אינטרנט ביתי מהיר הוא שם המשחק. ישראל עד היום הייתה די מאחור בכל הנושא של מהירות הגלישה. אולם כיום מתחילה מגמת שיפור מואצת.

אינטרנט ביתי מהיר – מה שחשוב זו התשתית

כניסת חברות לתחום הסיבים האופטיים, הניעה את גלגלי האינטרנט קדימה. הסיבים האופטיים מאפשרים גלישה במהירות של 1,000 מגה, 21 ג'יגה. שיפור משמעותי. מדובר בסיבים המאפשרים העברה של מידע כמעט מבלי שאיכותו יורדת. רוב תשתית האינטרנט מבוססת על סיבי נחושת ופריסתם ברחבי הארץ הולכת וגדלה.

חברות המציעות שירותי אינטרנט על תשתית של סיבים אופטיים מציעות חבילות אינטרנט ביתי מהיר בשתי מהירויות, 500 מגה ו-1,000 מגה. ויש לזכור שכאשר אנחנו מדברים על אינטרנט מהיר אנחנו מדברים על תשתית.

אבל מלבד החיבור לתשתית האינטרנט, יש גם להתחבר לספק אינטרנט. כיום החברות בשוק מציעות חבילת התחברות משולבת, לספק ותשתית. כאמור, תשתיות של אינטרנט מהיר הפכו להיות צורך בסיסי בכל בית, לצד ספקי האינטרנט השונים.

אינטרנט ביתי מהיר לגלישה לחלקה ואיכותית

התפקיד המרכזי שיש לאינטרנט כיום בחיינו יצר צורך בפיתוח תשתית מהירה. ואכן, סיבים אופטיים הולכים ונפרסים בכל רחבי הארץ ומספקים חיבור אינטרנט ביתי מהיר שמשפר משמעותית את חוויית הגלישה.

אם האינטרנט היה תמיד חלק אינטגראלי בחיינו, הן ברמה החברתית והן ברמה העסקית, באה הקורונה והעצימה את השימוש בו בעשרות מונים. לא ניתן כלל לחשוב איך היינו מעבירים את ימי הסגרים והבידודים בלי חיבור לאינטרנט. מגפת הקורונה הפכה אותנו למשתמשי אינטרנט "כבדים" כאשר רוב העבודה והלימודים עברו לבית, הקניות הפכו לאונליין ותרבות הפנאי הסתכמה בצפייה בטלוויזיה ובשרותי הסטרימינג ובמשחקי מחשב. 

השימוש ברשת כמעט הוכפל בתקופת הקורונה ובבתים רבים נוכחו לראות כי  חבילת האינטרנט הקיימת כבר אינה מתאימה לצרכי המשפחה. ונוצר צורך לשפר את איכות הגלישה. אינטרנט מהיר המבוסס על סיבים אופטיים אמור לספק חוויית גלישה איכותית, מהירה ויציבה יותר. ההנאה  מתשתית המבוססת על סיבים אופטיים תתאפשר במידה והתמזל מזלנו ואנו גרים באזור בו נפרסו הסיבים.

השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ללא עלות